Tasuta transport ostudelt üle 25€

Tasuta transport ostudelt üle 35€

VABANDAME KAUBA TARNE HILINEMISE PÄRAST VEEBIPOEST ILUMUS!

Kui tellisid hambapasta PROFESSIONAL CHOICE või COFFEE & TEA DRINKERS FORMULA, siis kahjuks suure tellimuste arvu tõttu sai kaup laost ootamatult otsa ning uus tarne Eestisse venis oodatust pikemaks.

KAUP JÕUAB EESTISSE 23.02.2024. SAADAME PAKID VÄLJA KOHE, KUI KAUP ON KÄES!veni

MÜÜGITINGIMUSED

ÜLDTINGIMUSED

Käesolevad Ilumus e-poe (edaspidi: e-pood) müügitingimused kehtivad Ilumuse e-poest ostmisel. Kauba müüja on RUBE Trade OÜ (edaspidi: müüja), aadress Türi 10C Tallinn, registrikood 12991059, tel +3726625300, e-posti aadress info@ilumus.ee. 

Tingimused kehtivad kõigi isikute (edaspidi: klient) ja müüja vahel Ilumus e-poe vahendusel kauba ostmisel tekkivate õigussuhete kohta. Müüjal on õigus igal ajal ühepoolselt tingimusi muuta ja täiendada, avaldades uued tingimused internetiaadressil https://www.ilumus.ee/. Kliendil on võimalik enne ostu sooritamist tingimustega tutvuda ning klient nõustub e-poest ostu sooritamisel tingimustes sätestatuga. Tingimustele lisaks kohaldatakse e-poest ostu sooritamisele Eesti Vabariigis kehtivaid õigusakte.


TELLIMINE

Tellimusi saab e-poes esitada anonüümse kliendina. Klient valib e-poest välja soovitud kaubad ja lisab ostukorvi. Klient sisestab enda andmed (ees-ja perekonnanimi, e-mail, telefon, aadress), valib tellimuse üleandmise viisi ja koha ning kinnitab tellimuse.

HINNAD JA MAKSMINE

Kõik e-poe hinnad on eurodes ja sisaldavad 20% käibemaksu.
Klient tasub kauba eest müüja poolt pakutud maksekeskkondades järgmiste pangalinkide: SEB, Swedbank, LHV, Luminor, Coop ja Pocopay ning Paypali vahendusel. Paypaliga makstes pole vaja omada Paypali kontot, makse saab sooritada krediitkaardiga. Klient kontrollib enne arve tasumist, et arves toodud andmed vastavad kliendi tegelikule soovile. Klient tasub tellimuse eest ettemaksuna kauba müügihinna ja kohaletoimetamise tasu täies ulatuses. Tellimuse kättesaamise kohta saadab müüja kliendile e-kirjaga kinnituse ja arve. Müüja ja kliendi vahel jõustub müügileping alates kliendi poolt tasutud ostusumma tervikuna laekumisest müüja arvelduskontole või kasutatud maksekeskkonda.

TRANSPORT

Müüja komplekteerib ja postitab tellimuse pärast ostusumma laekumist. Tellimused postitatakse ESMASPÄEVAL KELL 16.00, KOLMAPÄEVAL KELL 16.00 JA REEDEL  KELL 15.00. Juhul, kui müüjal ei õnnestu kliendi soovitud tooteid komplekteerida, kontakteerub müüja kliendiga, et kokku leppida toote asendamise või kompenseerimise osas.

Kauba kättetoimetamine toimub vastavalt valitud transpordiviisile. Kättetoimetamise hinnad ja orienteeruvad transpordi ajad on järgnevad tabelis.

Tarneviis

Hind €

Tasuta alates €

Kiirus (tööpäeva)

SmartPost pakiautomaat

3.10

35

1

smartKULLER

5.90

50

1-2

Omniva pakiautomaat

3.20

35

1

Omniva kuller

4.90

50

1-2

DPD Pakipood

3.00

35

1-2

DPD kuller

4.90

50

1-2

NB! Anname enda poolt alati parima aga ei vastuta tarne kiirusest tulenevate probleemide ja kulutuste eest.

TAGASTAMINE

Kõikidele Ilumus e-poest tellitud toodetele kehtib 30-päevane ümbervahetus- ja tagastusõigus. Kauba ümbervahetamiseks või tagastamiseks tuleb saata vastavasisuline e-kiri kliendi nime ja kontaktandmetega, kaubal esineva puudus ja soovitav lahendus info@ilumus.ee. Müüja hüvitab tagastatava kauba summa koos esialgse postikuluga 14 päeva jooksul alates kauba tagastamisest. Ümbervahetamise korral saadab müüja kliendile uue toote, kui ümbervahetatav toode on müüjale tagastatud.

Tagastamise ja ümbervahetamise transpordikulu jääb kliendi kanda, välja arvatud juhul, kui kliendile on saadetud vale või defektiga toode. Tagastamise ja ümbervahetamise õigus ei laiene toodetele, mis on peale kättetoimetamist avatud ja tagastamise hetkel hügieenilistel põhjustel kasutuskõlbmatu.

VAIDLUSTE LAHENDAMINE

Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tekkiva kahju või mis tahes muude tagajärgede eest, sealhulgas kohaletoimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida müüjal ei olnud võimalik mõjutada.

Müüja ei vastuta tellitud kauba mittesihipärasest ja kasutusjuhendist erinevast kasutamisest tekkinud kahjude eest.

Müüja ja kliendi vahel tekkivad vaidlused lahendavad pooled läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on kliendil õigus pöörduda Tarbijakaitseametisse (Rahukohtu 2 Tallinn 10130, http://www.tarbijakaitseamet.ee) ja tarbijavaidluste komisjoni (Rahukohtu 2 Tallinn 10130, http://www.komisjon.ee) vaidluse kohtuväliseks lahendamiseks või Harju Maakohtusse. Lisaks on kõikidele klientidele avatud e-kauplejatega tekkinud kaebuste lahendamiseks Euroopa Liidu elektrooniline keskkond ODR-platvorm (Online Dispute Resolution ehk veebipõhine vaidluste lahendamine) aadressil http://ec.europa.eu/odr.

ÄRIKLIENDILE

RUBE Trade OÜ on avatud koostööpakkumistele. Info edasimüügi kohta ootame info@rube.ee.

Scroll to Top